تحولات لبنان و فلسطین

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۴ در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه، دولت برای سال آینده برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد و برای رفع ناتوانی‌ها در این حوزه، از روش‌هایی غیر از افزایش قیمت استفاده خواهد کرد

فیاض: دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارد

عبدالوحید فیاض روز یکشنبه با اشاره به نشست امروز(یکشنبه) عصر کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس افزود: در جلسه امروز که با حضور سید حمید پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه و پاک نژاد وزیر نفت برگزار شد موضوع ناتراز انرژی و به ویژه بحث بنزین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فیاض اظهار داشت: در این جلسه پورمحمدی گزارشی را درباره برنامه دولت در ارتباط با رفع ناترازی ها در حوزه انرژی و به ویژه در حوزه بنزین ارائه کرد.

وی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که برای رفع مشکل ناترازی بنزین، روش های مختلفی به غیر از افزایش قیمت برای سال آینده در دستور کار است و افزایش قیمت در سال آینده برای بنزین اتفاق نخواهد افتاد.

فیاضی خاطرنشان کرد: در این جلسه مباحثی در ارتباط با تصمیم گیری برای افزایش قیمت بنزین در جلسه سران سه قوه مطرح شد که با مخالفت رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون تلفیق همراه شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: تاجگردون و پورمحمدی معتقدند که تصمیم گیری درباره قیمت بنزین جز اختیارات دولت است و تاجگردون هم گفت که مسائل کلان مملکت باید در جلسه سران سه قوه تعیین تکلیف شود و این گونه مسائل در حوزه اختیارات دولت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.